نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر

 

 

خانم های تپل و قد کوتاه در انتخاب مانتو با چالش بزرگی رو به رو هستند. بلندی، اندازه، رنگ، طرح و عوامل دیگر مانتو می توانند در استایل شما تاثیر به سزایی بگذارند.

 

اندازه مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه
اندازه، فاکتور خیلی مهمی برای انتخاب مانتو است. خانم های قد کوتاه و تپل باید حد امکان از پوشیدن مانتوهای گشاد دوری کنند و لباس هایی بپوشند که درست اندازه تنشان است. البته پوشیدن مانتوهای چسبان و تنگ نیز توصیه نمی شود.

 

رنگ مانتو خانم های تپل و قد کوتاه
استایل مونوکروم می تواند مناسب خانم هایی با این نوع اندام باشد. سعی کنید رنگ مانتویی که انتخاب می کنید، همرنگ و یا نزدیک به رنگ شلوار و باقی لباس هایتان باشد. رنگ های تیره نیز اندام را باریک و کشیده تر نشان خواهند داد پس سراغ رنگ هایی مثل مشکی، سورمه ای، سبز یشمی، آبی نفتی و… بروید.

 

بلندی مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه
خانم های قد کوتاه و تپل بهتر است مانتوهای خیلی کوتاه نپوشند چون پاها پهن تر و چاق تر جلوه خواهند کرد. خانم هایی که این اندام را دارند بهتر از سراغ مانتوهای بلندتر و تک رنگ بروند تا اندامشان کشیده تر و باریک تر به نظر برسد.

 

یقه مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه
برای اینکه تاثیر یک مانتوی بلند را بر روی اندامتان بیشتر کنید، سراغ مانتویی با یقه هفت بروید. تا می توانید از یقه های مربعی شکل دوری کنید چون بر روی پهنای اندامتان تاکید می کنند.

 

طرح مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه
به شدت توصیه می شود که مانتویی ساده و بدون طرح انتخاب کنید؛ اما اگر از پوشیدن مانتوهای خیلی ساده خسته می شوید، می توانید سراغ مانتوهای راه راه عمودی بروید چون بر خلاف مانتوهای راه راه افقی، بر روی کشیدگی اندام تاکید دارند.

 

جنس مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه
مانتوهایی را که از میزان پارچه زیاد و کلفتی در آن ها استفاده شده است یا پف پفی است، نپوشید. این نوع مانتوها به حجم بدن اضافه می کنند. در عوض مانتوهایی را با پارچه نازک و لطیف انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: اندازه مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه , رنگ مانتو خانم های تپل و قد کوتاه , بلندی مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه , یقه مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه , طرح مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه , جنس مانتو مناسب خانم های تپل و قد کوتاه , مانتو سایز بزرگ , مانتو برای خانم های تپل و قد کوتاه , خانم تپل و قد کوتاه , لباس مناسب خانم قد کوتاه , بلاگر سایز بزرگ , بلاگر پلاس سایز , آموزش خوشتیپی , پلاس سایز خوشتیپ , خانم تپل خوشتیپ , لباس زنانه سایز بزرگ , فروشگاه پلاس سایز , مانتو باتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر

 

خانم ها برای شرکت در مراسم عزاداری محرم معمولا نیازمند مانتویی هستند که مناسب فضای مذهبی محرم باشد .
مانتویی مشکی رنگ ، جلو بسته و بلند می تواند مناسب این ایام باشد .
البته نکته ای که باید در نظر گرفت این است که مانتویی با این ویژگی ها هیچ گاه از مد نمی افتد و همه جا و هر زمان و برای تمامی مجالس قابل استفاده است .
رنگ مشکی خانم ها را کشیده تر و لاغر نشان می دهد و برای خانم های سایز بزرگ انتخاب مناسبی می تواند باشد .

اینستاگرام : bater_ir@
تلگرام : bater_ir@
واتساپ : 09142272454



:: برچسب‌ها: مانتو محرم , مانتو قواره دار مشکی , مانتو بیگسایز مشکی , مانتو مشکی , مانتو عزاداری , مانتو مجلسی سایز بزرگ , تولیدی مانتو باتر , تولیدی مانتو مجلسی , فروشگاه بیگسایز , فروشگاه سایز بزرگ , فروشگاه مانتو سایز بزرگ , تولیدی مانتو مجلسی سایز بزرگ , خرید محصولات بیگسایز , بیگسایز باتر , بلاگر پلاس سایز , پلاس سایز , مانتو پوشیده مشکی , مانتو بلند مشکی , مانتو اسلامی سایز بزرگ , مانتو حجابی سایز بزرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر

 

باتر برندی است که در زمینه تولید انواع مانتو و تونیک سایز بزرگ فعالیت دارد .
تولیدی باتر با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهره گیری از نیروی کار مجرب و با سلیقه ، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید .
سایت : www.bater.ir
اینستاگرام : www.instagram.com/bater_ir
تلگرام : www.t.me/bater_ir
واتساپ : www.wa.me/989142272454



:: برچسب‌ها: مانتو سایز بزرگ , مانتو سایزبزرگ , مانتو پلاس سایز , فروشگاه مانتو سایز بزرگ , فروشگاه مانتو سایزبزرگ , فروشگاه سایزبزرگ , فروشگاه سایز بزرگ , فروشگاه پلاس سایز , فروش مانتو تبریز , فروشگاه مانتو تبریز , تولیدی مانتو سایز بزرگ , تولیدی مانتو پلاس سایز , تولیدی مانتو سایزبزرگ , مانتو باتر , مانتو سایز بزرگ باتر ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر

 

خوشتیپی و خوش پوش بودن یکی از حس هایی است که همه ما به دنبال آن هستیم و تلاش می کنیم با انتخاب های خود هر چه بیشتر به آن نزدیک باشیم . اما گاهی ممکن است عواملی مانند اضافه وزن باعث شود تا اعتماد به نفس خود را از دست دهیم و دیگر به دنبال اینکه بتوانیم با انتخاب های درست خوشتیپ تر بنظر برسیم نباشیم .
امروزه دیگر استاندار های قدیمی که تاکید بر لاغر بودن و سایز کوچک بودن داشت از بین رفته است و با حضور مدل های سایز بزرگ در دنیای فشن موجب شده هر شخصی با هر سایز و بدنی که دارد خود را زیبا بداند و به بدن خود عشق بورزد .
در قرن 21 برای خوش تیپ بودن محدودیتی وجود ندارد و شما با هر وزن و سایزی که دارید زیبا هستید و با رعایت یکسری نکات کلیدی می تواند بسیار استایلیش به نظر برسید و مد روز لباس بپوشید .


نکات طلایی خوشتیپ بودن برای افراد سایز بزرگ
1- اولین چیزی که به شما کمک می کند تا خوش تیپ تر به نظر برسید این است که مشخص کنید نقطه قوت بدن شما کدام قسمت است و سپس لباس هایی را انتخاب کنید که آن قسمت را بیشتر به نمایش گذاشته و بولد کند . برای مثال اگر پاهای خود را دوست دارید ممکن است انتخاب شما شلوار های اسکینی و بلند باشد و یا اگر انحنای کمر خود را می پسندید با استفاده از یک کمربند پهن توجه ها را به سمت کمر خود جلب کنید . پس یکی از نکات طلایی خوشتیپ بودن برای افراد سایز بزرگ پیدا کردن نقطه قوت بدن آنها است .
2- دومین نکته طلایی برای خوشتیپ بودن افراد سایز بزرگ این است که سایز لباس را درست انتخاب کنید و در واقع لباسی را بپوشید که دقیقا سایز شما است نه بزرگ و نه کوچکتر .
رایج ترین اشتباهی که بین افرادی که وزن آنها بالا است رخ می دهد ، این است که فکر می کنند با پوشیدن لباس گشاد تر می توانند اضافه وزن خود را پنهان کنند . به این نکته توجه کنید که اول از همه شما باید با وزن و سایز خود کنار بیاید و بدن خود را همانطور که است دوست داشته باشید و اگر مشکلی با وجود اضافه وزن خود ندارید ، دیگر نباید نگران نظر دیگران باشید که با پوشیدن لباس های گشاد به دنبال پنهان کردن آن باشید .
یکی دیگر از اشتباهات رایج پوشیدن لباس های خیلی تنگ است . بهترین گزینه ای که می تواند به شیک بودن شما کمک کند این است که از لباس هایی دقیقا سایز شما هستند استفاده کنید .
3- برای باریک تر نشان دادن کمر خود از کمربند غافل نشوید . باریک ترین قسمت کمر خود را با یک کمربند مناسب لباس باریکتر نشان دهید و حالت ساعت شنی را روی منحنی کمر خود تقویت نمایید .
4- پوشیدن لباس های لایه ای یکی دیگر از روش هایی است که موجب می شود تا افراد سایز بزرگ شیک و خوش پوش بنظر برسند . پوشیدن ژاکت و یا جلیقه های پشمی و کت های پاییزه برای فصل های سرد سال و پوشیدن پیراهن های نازک تر و نخی در فصل های گرم سال روی تی شرت و یا تاپ های حلقه ای یکی از مواردی است که هم اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد و هم موجب می شود که شیک تر بنظر برسید .
5- یکی دیگر از راه های ایجاد خطای دید و جلب توجه نگاه مخاطب به همان سمتی که شما میخواهید استفاده از رنگ های روشن است . رنگ روشن بیشتر جلب توجه می کند بنابراین می توانید با استفاده از رنگ های تیره و خنثی مانند مشکی و قهوه ای در نقاطی که قصد دارید کمتر دیده شوند و استفاده از رنگ روشن در قسمت های زیباتر هیکلتان ، یک هارمونی زیبا بسازید و حس اعتماد به نفس خود را افزایش دهید .
6- از لباس هایی که طرح های کوچک دارند استفاده کنید . پوشیدن لباس هایی که طرح های بزرگ و شلوغ دارند باعث می شود که شما چاق تر از آنچه که هستید بنظر برسید و شاید نگاه کردن در آینه حس خوبی برای شما ایجاد نکند . اما استفاده از لباس هایی که طرح های ریز و با فاصله دارند یکی از بهترین روش هایی است که می توانید با استفاده از آن خوشتیپ و به روز تر باشید و از طرفی نگران این نباشید که ممکن است چاق تر بنظر برسید .
یکی از طرح هایی که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم طرح راه راه ریز افقی است. پوشیدن این طرح در قسمت بالا تنه و یا به صورت پیراهن شما را باریک تر و بلند تر نشان می دهد . طرح خال خالی ریز و با فاصله نیز یکی گزینه دیگر برای استایلیش بودن است .



:: برچسب‌ها: پلاس سایز , مدلینگ پلاس سایز , نکات خوشتیپی , لباس زنانه سایز بزرگ , لباس زنانه پلاس سایز , فروشگاه پلاس سایز , لباس زنانه سایزبزرگ , مانتو باتر , چکار کنیم چاق تر دیده نشویم , چاق تر شدم , مانتو لاکچری , لباس فروشی تبریز , مانتوباتر , باترپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محدثه باتر
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد